Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Saturday, July 05, 2014

4/7/2014 Selamat 3 Bulan Muhammad Izz Fahim Rizqi Mohammad Hairul

Alhamdulillah selepas beberapa ups & downs during confinement period, Izz Fahim semalam dah masuk 3 bulan.  Syukur.

Jeluak pun dah berkurang, kembung pun mcm dah xde dan alhamdulillah Izz jenis xbanyak buat perangai.  Menangis cuma kalau dah betul2 kritikal kelaparan.  Tu yang depa (ayah  nenek pakcik makcik suke menyakat nk dgr dia menangis) huhu~  Semoga terus diberi kesihatan yang baik. 

Bila dah jadi mak ni baru lah tahu erti tak cukup tidur.  Dulu kalau nak tido semua mesti proper gitu.  Sekarang asal bole letak kepala je terus hilang.

Kepada sahabat yang masih belum sampai rezeki cahayamata, percayalah bahawa rezeki kalian telah Allah rencanakan.  Insha allah setiap yang berlaku itu adalah yang terbaik untuk kita.  Semoga kalian diberi yang baik baik sahaja.  Ameen~

Post a Comment