Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Tuesday, April 01, 2014

Stretch Mark & Kegatalan Melampau

Tak semua wanita dapat simtom stretch mark ni.  Ada yang clear je siap halus mulus kulit.  Dan aku sudah pasti lah yg kategori pertama.

Dan sesungguhnya stretch mark yg aku kena ni dia datang dengan pakej combo iaitu kegatalan melampau sampai otak ko jem nak handle.

Serius aku xpenah kena sakit kulit yang gatal macam ni.  Bayangkan lah bebudak yang kena sakit kulit gatal tu kan =( kesiannya lah, aku yg tua ni pun xleh nak handle setakat stretch mark je pun!

Yang pasti ia berselang.  Memula perut mengeras melampau then gatal melampau, berselang seli datangnya.  Allahuakbar! Tak tertahan rasanya :'(

Post a Comment