Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Sunday, March 23, 2014

Melayan Perasaan

Haish lagi dekat nak bersalin lagi macam2 perasaan bergelodak dkt jiwa ni.  Di minggu yang ke-38 ni aku dah mula ada rasa malas, rasa marah, rasa kecik hati dan macam2 rasa lah yang membuatkan diri sendiri yang akhirnya sedih dan frust.  Yelah kan sape lah yang melayan kerenah ko, layan sendiri jela jawapnya.

Sbb tu orang kata kena banyak bersabar mengandung ni.  Dari awal dengan alahannya, dengan xde selera makan, makin lama dengan rasa neves dah bersedia ke belum nak jadi mak, lepas tu dengan berat perut, belum lagi segala alergi yang tiba2 muncul sepanjang tempoh ko mengandung sampai semua orang tegur sambil buat muka pelik.  Skrg ni fasa mainan perasaan pulak. 

Post a Comment