Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, February 17, 2014

Arjuna Beta - Fynn Jamal

H suke lagu ni.  Dia ni memang jiwa sentimental sikit la kan.  Genre muzik aku ni ikut musim.  Kadang layan lagu leleh, kadang lagu keras.  Tapi lagu ni agak touching lah tambah² bila bakal nak menjadi ibu/parents.

Aku ada kawan yang anak dia tak berapa sihat.  Dan bila tengok dia, aku sangat kagum kerana dia suami isteri sangat kuat.  Memang bila dugaan datang kita kena kuat tapi diorang ni pendorong untuk aku selalu berfikir panjang dan melihat setiap sesuatu dari sudut yang positif.  


Semoga Wani & Suami akan terus tabah menghadapi sebarang dugaan yang mendatang.  Sesungguhnya ramai yang mendoakan kalian.




Takkanku biarkan walau ribut
Menyentakmu yang tidur...
Datang petir menyambar
Jengking dan ular...
Bonda takkan berundur

Nyamanlah Arjuna beta
Mimpikan yang indah saja...
Nanti bila kau buka mata
Semua tak serupa...

Kan ada satu ketika...
Kau tak tahu mana nak pergi
Jalan betul anakanda
Tak jelas mata...
Ambil yang sarat duri

Hiduplah Arjuna beta
Biarkan jasad yang luka
Selama Tuhan mu ada...
Takkan engkau tercela

Ngeri tak terbayang mata
Bonda takkan ada sentiasa
Nanti moga kau tak lupa...
Bonda memujukmu anakanda

Hiduplah Arjuna beta...
Biarkan jasad yang luka
Selama tuhanmu ada...
Takkan engkau tercela

Nyamanlah Arjuna beta...
Mimpikan yang indah saja
Nanti bila kau buka mata
Semua tak serupa...


Kredit lirik : Lirik Arjuna Beta
Post a Comment