Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Thursday, October 03, 2013

Rezeki 2013

Assalamualaikum..
Alhamdulillah tahun 2013 dah pun masuk ke bulan oktober..sekejap je dah 10 bulan..walaupun sekejap, tapi agak banyak benda yg berlaku dalam hidup ktorg..alhamdulillah syukur.
1. Alhamdulillah tahun ni dapat duduk umah sendiri.  So hadapi lah pahit getirnya sbb lokasi agak jauh.  Almost 120km travel pegi balik keje..fuyooo magic!! 3 bulan pertama aku stress sbb x bole cope dengan masa dan badan tersangatlah letih.
2. Finally ktorg bela kucing. Hehe x sangka sbb dah lama hairul nak bela tapi aku cakap nanti lah nanti lah.  Sehingga sampai disuatu pagi Allah bukak kan hati.  Syukur alhamdulillah.  Hidup lebih nyaman, gembira dan tenang bila ada kucing.  So far dah bela 4 ekor, mati sekor tinggallah 3 ekor je.  Kami saaaayang 'late' Neru, Mikki, Oyen & Omot
3. Alhamdulillah..insha allah bakal menambah ahli keluarga.  Semoga dipermudahkan semuanya.
Post a Comment