Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Wednesday, October 23, 2013

Nikmati Pengalaman

Alhamdulillah minggu ni dah nak masuk 16 minggu.  Keadaan dah banyak berubah sejak minggu ke-7 hari tu.  Memang terus tak dapat nak buat keje² harian di rumah.  Kesian H, double triple penat jadiknya =(

Apa pun syukur dapat merasai nikmat dan pengalaman yang selama ni ingat mungkin tak dapat rasa.  Sesungguhnya perancangan Allah itu maha hebat.

Aku alahan macam org lain jugak. 1st trimester muntah² di awal pagi pukul 3am-5am.  Kaki start krem, terus beli susu & mintak tolong Amy belikan minyak panas.


2nd trimester keadaan masih sama macam masa 1st tri hari tu dan ditambah dengan selera makan yang berkurang.  Tetiba jadi tak lalu makan.  Haish macam bukan juju je kan bila tgk itu tak selera tgk ini tak selera..huhuhu~

Alhamdulillah bila dah nak masuk minggu ke 16 ni, nampaknya kekuatan fizikal pun dah ada, macam segar sikit.  Mudah²an hilang dah lah alahan ni. Badan gemok makanya baby bump sudah agak nampak.

Alhamdulillah baby aktif - checkup minggu ke - 12
Post a Comment