Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Sunday, November 25, 2012

Durian Crepe

Salam,

Pening kepala sana sini org menyebut durian crepe..dh jadi musim plak padahal kat mid valley bantal durian ni depa juai dh lama smp macam x laku lah sbb xde sape pun beli..

Ntah2 skrg ni org sampai beratur kut nk membeli..huhu~ Aku penah beli yg mid valley tu dolu2 tp dh lupa dah rasa dia sedap ke x

Utk kali ni aku dh rasa dari dua penjual..yg 1st isi durian dia sikit sgt RM10-3 ketui, yg 2nd ni isi bole tahan lah tp mcm mahai sket RM12-5 ketui..

RM12 - 5 ketul


Post a Comment