Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Tuesday, September 04, 2012

Wedding Doodle by Istana Cinta

Salam, 

Skrang ni trend orang kawen semuanya tempah doodle..alahai kiut miutnya..disebabkan geram yang terlampau makanya aku pun tempah lah doodle daripada ISTANA CINTA :D

Hasil kerja adik ni sangat kiut miut dan kemas..Alhamdulillah aku mmg suke³ sangat..Kalau korang nak tempah boleh klik je FB link dia kat atas tu atau pun kalau korang takde fb, bole terus email je dkt dia di alamat 
farhah_zaidah@yahoo.com



Gambar asal





Draft yang dihantar ke email



Tadaaa~ dah siap!

Post a Comment