Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday, January 05, 2012

4/1/2012 - Tahun Kedua di LTAT

Salam,

Alhamdulillah dah msk tahun kedua kami di sini..kami tu adalah aku, kikin, amy, sherina, jeri & nizam..kami antara badge yg masuk ramai serentak..

Antara perkembangan sihat since 2010 until skrg

i) Aku - sihat dan membesar bagai johan..skjp je dpt feeling kurus, pastu stop netball seketika..tu diaaa naiiiik berat badan dgn jayanya..dh la mmg sedia ada over weight kan

ii) Amy - bertunang, kawen, mengandung & bersalin anak first dan skrg tgh mengandung anak second..alhamdulillah

iii) Kikin - bertunang, kawen dan skrg tgh mengandung..alhamdulillah

iv) Sherina - mengandung & melahirkan anak sulung..Alhamdulillah

v) Jeri - Sudah terer main dart dan skrg tgh berbahagia dgn org yg tersayang..mudah2an ke jinjang pelamin..ameen

vi) Nizam - yg semakin ensem..ermmm aku xsure apa perkembangan terkini dia..huhu~

Happy 2nd anny geng!!

7 comments:

ain.ya.nun. said...

I like yg nombor satu tu tang membesar bagai johan. Haha. Kita sama.

Juju said...

Sekurang2nya ain membesar sbb bersalinkan si neeya..akak ni lelemaks keliling..hoho

baincardin said...

hehe..samalaa aku ni...kt LTAT nilaa punca badan aku sihat sejahtera. ^_^

baincardin said...

Jerry tu Jue, memang skang ni power gila main dart. Dassaattt gilerr....

Juju said...

Bain..dia mesti berlagak kan..huhu~

Syahira Adam said...

Juju & Bain, dalam membesar korang aku paling besau sekarang..huhu bawak badan sendiri pun asyik cramps kaki..

Anonymous said...

Harap perkembangan otak sama naiknya dgn berat badan.