Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, September 27, 2011

Terima Kasih Semua!

 السلام عليكم
Alhamdulillah hari ni (27/9/2011) genap lah umur aku 31 tahun..Syukur alhamdulillah di atas segala²nya..


TQ pada en. suami yang sudi bagi bunga.  Love you yang!


TQ pada mama yang bagi early birthday gift last week, saya rasa macam cantik sikit sekarang..hahahaha~ Love you mom! 

TQ pada adik² yang wish tru sms.

TQ pada kawan² yang wish tru sms / facebook wall / facebook chat


TQ pada Sue yang sudi singgah ofis aku untuk wish dan pass red velvet cupcakes =)



TQ pada Shikin yang sudi bagi hadiah - kain pasang bercorak rimau..aaaauuummm..hehehe..malu lak rasa dah tetua ni member bagi hadiah birthday :D

Last but not least, TQ in advance pada Syera  sebab tadi dia ada tanya aku 'betul ke jue nak cuti Jumaat', bila aku tanya balik kenapa, dia jawap 'Syera ingat nak belanja'..

Yeaaaa!!! TQ Syera =) Jue tak jadi nak cuti lah..hahahah


TQ Semua..Alhamdulillah syukur untuk semua nikmat² di dunia ini.

post signature