Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Thursday, August 18, 2011

Happy 4th Anny ^_^

Salam,

Alhamdulillah hari ini 18082011 genap lah 4 tahun perkahwinan kitaorang..rasa cam kejap je masa berlalu..terasa cam baru semalam je dia mintak nombor telefon nak berkenalan..hahahah (chewaaah..bajet muda lagi)

Kalau dihitung, bercinta 3 tahun kawen 4 tahun..dah 7 tahun but still rasa mcm baru kawen (mungkin sebab belum ada anak lagi agaknya..korang tlg doa² kan lah sama ye)
Perkenalan di kedai buku, akhirnya membawa sehingga ke hari ini..syukur alhamdulillah..

Love u to the max!! Happy Anniversary sayang
"TQ abang sebab menjadi suami ya, kawan baik ya, pendengar setia ya, penyelesai masalah ya, pembantu ya dan macam² lagi lah..semoga kasih kita berkekalan sehingga akhir hayat..Amin"


post signature
Post a Comment