Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday, July 25, 2011

Ya Allah, Lindungilah Keluargaku Daripada Bencana

Salam

Dapat sms daripada mama pagi tadi sekitar pukul 6am bertanyakan aku dah balik dari Pilah ke belum..Salah aku jugak sbb tak update mama malam tadi..Then mama reply lagi sms aku kata malam tadi pukul 1am ribut kuat..bumbung rumah kitaorang beberapa keping jatuh ke bumbung parking bawah (aku belum tanya lagi teruk mana)

Bumbung umah makcik aku kat sebelah umah ktorang lak, zink sampai terbang ke parit belah depan..mujur semua tak apa²..Mama kata macam nak kiamat je mama rasa, semua pakat mengaji, Allah ada tolong kata mama lagi..

Aku rasa cam bersalah sangat sebab 1am tu aku dah nyenyak tido =(  Terima kasih Ya Allah dan lindungi lah mereka Ya Allah..

 
Amin..

post signature

5 comments:

ain.ya.nun. said...

Semoga semuanya kan baik-baik saja. =)

Juju said...

mudah²an..TQ ain

protozoa99 said...

tang mana tu?? sabaq byk2 noo..

Juju said...

Sg. Besar, umah mak aku tengah sawah..tu yg bila ribut susah ati, bergegaq umah :(

Unknown said...

alhamdulillah smua selamat..smoga allah melindungi kita semua...