Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday, June 23, 2011

Pavlova @ Delicious

Salam,


Serius meroyan bila tengok pavlova yang kawan aku buat --> Klik utk tekanan pavlova terlampau

Aku terkenang² pastu otak ligat memikir mana aku nak dptkan si pavlova nih haih..Kebetulan lak si syera keluar lunch dengan suami terchenta, jadinya pesan lah dekat dia =)

*wink wink

Alhamdulillah merasa jugak makan pavlova walaupun aku mengharapkan rasa dia lagi sedap pada yg aku mkn nih..sob sob sob~



RM 13/slice @ Delicious
layer bawah tu rasa cam macaroon, keraih sket


post signature

4 comments:

Unknown said...

tergelak baca ayat "tekanan pavlova terlampau"!!
:D
Hang ni mcm aku, kalo dah terkenan, mmg asyik teringat2... kalo buleh nak dan dan tu gak...
Anyways, aku dah update with recipe, kalo2 hang nak try... selamat mencuba....
Hak aku buat, after kluaq peti ais... lembut gitu.. tepi2 luaq ada crusty crispy....

Juju said...

Linda..mmg tertekan pun aku klu duk dkt entry pavlov hang..sbb tu aku kata hat delicious ni xsedap..aku tgk gambaq hg sedap sket..hat ni keraih kong base dia..penat tau nk geget, x ayu gitu..

Saja tny hg juai ke dak, sbb klu hg juai, baik bli ngan kwn sendiri drpd bli ngan org ;)

Unknown said...

Thanks... support member! segan I... heheh

seses said...

check my blogMore hints this contentsee here now Sourcego to my blog