Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Saturday, April 02, 2011

Heavy Breakfast & Love U to the Max H ♥

Salam,
Bak status 4sq ku..mcm baguih je kan hari² mai reja =(
sebenaqnya terpaksa..idak haih aku rajin..

Nasib H temankan..love u to the max sayang!!
Btw Jeri, aku pinjam tempat hang & Majalah pancing hang..
kiranya aku umpan laki aku ngan majalah hang lah..hehehehe~
* lambat lagi aku bole balik ni sbb backup baru 3% ..demmit!


Oh yer, pagi tadi pegi heavy breakfast..
sedap gile mihun sup Jalan 2 Chan Sow Lin ni..
Tak caya? tanya
syira..dia pernah rasa -_-



5 comments:

Unknown said...

bagus n setia h teman isteri trsayg:)

Juju said...

farrah, maybe sbb bini dia takut nak drive kut..jadi paksa rela teman..huhuhu~

Syahira Adam said...

memang best x hengat meehun sup tuh..tp td melepas sbb lmbt reply sms jue..huhu

princessGarnet said...

jue, chan sow lin belah mana? agak2 kalu jalan dari stesen star tu dekat tak? aku kalu sup2 ni sanggup ahaks..
sila bagi exact location, sekian =)

Juju said...

Has,agk dkt dgn lrt chan sow lin tu..tp ko klu jalan, dlm 200m gak la aku rs..lokasi dia di jalan dua, chan sow lin..hanya ada pagi2 until 10am aku rs..gerai bodoh je mcm warung2 cina tu