Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Tuesday, March 29, 2011

Selamat Pengantin Baru Niza & Nazae

Salam,


Sabtu & Ahad lepas berlangsunglah majlis akad nikah dan kenduri sepupu aku si Niza. Alhamdulillah semua berjalan lancar.

Memandangkan hari Sabtu hari tu aku kena dtg ofis kejap, so lambatlah aku dpt balik kampung dan tak dpt lah aku nak attend majlis akad nikah dia.  Tapi Sabtu malam tu dia buat majlis berinai pulak.  Berinai ke? tapi mcm majlis bersanding untuk sedara mara kut.

Majlis dia sgt³ lah meriah..

Semoga korang dua berbahagia hingga akhir hayat ^_^ Amiiinnn











post signature
Post a Comment