Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Tuesday, March 08, 2011

Hobi Baru - Aku Terjebak..Sob Sob Sob~

Salam,

Selepas kenal si mamat Jeri ni hampir 1 tahun 3 bulan, setiap hari aku dengar dia bebel² pasal dart, tournament dart, tips dart..

Akhirnya aku terjebak jugak..tak tau lah pesal, tetiba je..syiok jugak bila layan main

Aku beruntung sbb Jeri ada dart lebih, so aku balun dart dia je la..mahai jugak nak beli set dart ni..Jadi biar aku belajar baling sampai terer dulu, nnt² kalau dah betul-betul serius, baru la boleh beli dart baru kut

Pinjam dulu dart hang Jeri naaaa...TQ


Post a Comment