Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, March 08, 2011

Hobi Baru - Aku Terjebak..Sob Sob Sob~

Salam,

Selepas kenal si mamat Jeri ni hampir 1 tahun 3 bulan, setiap hari aku dengar dia bebel² pasal dart, tournament dart, tips dart..

Akhirnya aku terjebak jugak..tak tau lah pesal, tetiba je..syiok jugak bila layan main

Aku beruntung sbb Jeri ada dart lebih, so aku balun dart dia je la..mahai jugak nak beli set dart ni..Jadi biar aku belajar baling sampai terer dulu, nnt² kalau dah betul-betul serius, baru la boleh beli dart baru kut

Pinjam dulu dart hang Jeri naaaa...TQ


6 comments:

baincardin said...

apa yg penting? kene byk practice jue.Insyallah, lelama nanti ko boleh kalahkan si jerry tu. huhuu...^_^

Juju said...

tu lah, si jeri tu byk mengajar aku, dari cara pegang, cara baling, cara kontrol emosi..mmg banyak gile kena belajar

harapnya takde la hangat² taik ayam..player dart wanita kan tak ramai sgt, hope aku boleh masuk line one day nnt (hahaha, cita² tinggi takleh blah..padahal cara nak kira pun tatau)

~N.u.r.a.s.y.i.k.i.n~ said...

baeknyer jeri sekarang kan jue...klakar plak tu..bak kate ekin(hr)..^^
go juju!!!chayukkk!!!

Juju said...

tu lah..kelakar tu yg tak tahan..aku rasa nak gelak bila ekin kata gitu =)

tapi jeri mmg baik hati ;) cuma dulu je poyo sket..skrg tak dah

plug2pin said...

best yek main? menarik tu

Juju said...

best plug, tu yg terjebak..hehehe~ tp main suke2 je sbb baling pun tak pass pass lagi