Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, February 09, 2011

Musim Demam *sigh



Salam,


Rindu ketenangan di kampung *tetiba

Xbaek mengeluh sbnrnya sbb sakit itu penghapus dosa2 kecil..besides memberi kita kesedaran bhw allah itu maha besar, dan kita hnya lah insan yg lemah..

Bermula dgn H dmm ms blk umah mama hr tu, pastu adik bongsu aku si unat pun berjangkit demam..bila blk sini, adik aku si nono & ery pun demam..pastu aku lak yg demam..harapnya mama n abah tak la kena demam..mintak dijauhkan

Walaupun aku cuti hr ni sbb betul2 demam (well, sometimes kan kita amik mc sbb terdesak..tp aku dmm betul2 taw!!)..

Rasa bersalah& dkt si Jeri bila kerja yg aku handle ada mslh..sory jeri

=( dah la hr ni xde org sgt sbb si syira n fakri outstation..ish!

Nanti aku belanja buah oren ye jeri -_-



Posted via Blogaway for Android

No comments: