Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Wednesday, February 16, 2011

Batuk Oh Batuk

Salam,

Aduhai, nak tido malam pun susah (takde la susah sgt, cuma skali skala je ada batuk)

Kalau sebelum ni isunya kahak tak nak keluar, selepas hampir 2 minggu, pagi tadi kahak berdarah je semua =( huwaaaa~ ngeri pulak rasa

Batuk lak dah ala² anjing nampak hantu..kong kong kong kong..

Ada a few frens yang bg petua dkt FB, basically semua suh minum madu..Tapi acik ni madu asli pun yilek kat umah tu..Kalau hat komersil di pasaraya tu aci ke hah?

Ni pun kat ofis asyik batuk je, harap tak annoying org sekeliling lah =(




Post a Comment