Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, January 07, 2011

Cupcake Chic, X Sedap Pun!

Salam,

Sorry lah..bukan niat aku nak menjatuhkan bisnes dia ke apa, tapi siyes cakap..mmg tak berapa nak sedap...Kek dia terasa sgt kering, tak berapa nak lembut (kek lama kut noo)

Aku rasa mcm glamer jugak Cupcake Chic ni, klu tak masakan boleh ada booth dkt Pavilion sinun..

Tadi teringin nak rasa cuppy Red Velvet..pastu kalu beli 1, xdpt kotak pulak ..so TERPAKSA lah beli 2

Kesimpulan, aku tak nak beli dah lepas nih..acik kuciwaaaa!


Aku suka design dia yg simple n clean


 Terpaksa beli 2 - Tiramisu & Red Velvet
Tiramisu tu Sharina blanje =)


 Apa jadah red velvet lagu ni?
Dalam dia kek coklat semata..Demn!


6 comments:

.::WaNiE::. said...

waaa xpenah makan cupcake from cupcake chic tp ramai blogger yg kata tak best

Juju said...

mmg TAK best..aku serik wanieee..huwaaaa~

Zeera Lana said...

setuju dengan anda
kureng sedap harapkan nama jew gempak
huhuhuhu

Juju said...

tu lah pasal zeera, mmg tak sedap..huhuhu~

sarahremli said...

baru makan semalam. tu pon sbb makcik yg belikan masa datang umah. rasa icing manis gile dan mcm berpasir. kek pon biasa2 je.. kalo buat sendiri, lagi baik.

Juju said...

sarah, mmg tak sedap pun, cukup la sekali beli, tapi skrg ni suka beli yg dari slice of heaven, semua kek dia sedap2..try lah nanti