Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, December 01, 2010

Masih Malas Masuk Dapur

Salam,

Haru jgk bila kena gi outstation..sbbnya bila dh blk, gile malas masuk dapur..alasannya penat n xde mood..ampun ye en.suami..sy janji, sy akan cari semula mood tu..huhu~

Menu order smlm;

Aku - koey teow tomyam
H - nasi putih, kembung 3 rasa & Sambal belacan n timun

Alhamdulillah kenyang..syukur
Sent from my BlackBerry®

6 comments:

Anonymous said...

i love your blog title Babe!!!
kalo lah kat sini senang nak cari makanan yg bersambal2, tak payah lah nak susah2 tumbuk cili!! LOL. TOM YUM!!! ohhh nak!!!

Unknown said...

aku pon mcm hang... kalo dah pi jalan, balik umah jadi kurang smangat nak masak2.... but kalo datang mai rajin masak, uuiisyyy... sakan! Bila malas, mmg malas abisss... maggi ajer ler sayang... Terok punya bini

budakbijak said...

jue,tomyamnya..aduh..buat aku rasa nak carik tomyam gak.

juju said...

@manis- tu lah manis, sini senang nk order mkn..tu yg i bole jd mls.masuk dapur tu...huhu..tp tom yam tu mmg sedap

@ linda- aku ni first time outstation, tu yg mgada lebih..nsb h lynkan aje..tp bab megi tu ada gak aku buat =)

@ has - tom yam tu mmg terbaik area selayang..aku xjmp lg kat lain.rs sdp gitup

baincardin said...

adeiii...menggiurkn! ^_^'

baincardin said...

Jue, nape aku click iklan iPhone nuffnang ko tu, keluar firewall blocker? tu pun nak kene block gak..adeii....^_^'