Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday, October 11, 2010

Tragedi 13 Ogos Berulang Kembali

Salam,

Dulu masa 13 Ogos 2007 kita dikejutkan dengan berita bas terhumban ke parit sedalam lima meter di Kilometer 229.1 Lebuh Raya Utara Selatan dekat Bukit Gantang.

Aku ingat pasal berita ni sebab kemalangan ngeri ni telah mengorbankan kawan aku, kawan sekelas, kitaorang agak baik masa form 5 =( dan berita ni betul² mengejutkan kami semua..

Tragedi 13 Ogos 2007 tu menyebabkan 20 orang maut, 8 cedera parah dan 1 orang cedera ringan..
Al-Fatihah untuk arwah Noorsharulmiza


Dan semalam 10 Oktober 2010 pulak kita dikejutkan dengan berita kemalangan bas yang menyebabkan 12 orang maut =(

Al-Fatihah untuk semua mangsa nahas



10 comments:

Ecah Shafiee said...

alfatihah..tragis..

Juju said...

tu lah =(

baincardin said...

al-Fatihah...

Teh Tarik Drinker said...

al fatihah buat mangsa yg terkorban.

tehtarikmemoirs.com

Nurulhusna said...

salam..awak kawan Miza?? saya cousin dia..masih rasa macam dia ada sekali dengan kami lagi sekarang ni.. ;(

Juju said...

salam, oo nurulhusna cousin dia? tak sangka eh..kecik je dunia nih..

saya kawan baik jugak dengan dia..ktorang sekelas masa form 5, so mmg rapat lah satu kelas tu..

sampai skrg sy pun masih terasa mcm dia masih ada lagi =(

cEro said...

mengerikan...
terkejut sangat kemalangan boleh teruk camtu...

Al-fatihah kepada yang terkorban...

Juju said...

tu la kan cero

Unknown said...

Jue, ari Kejadian 10.10.10 tu aku n family was supposed to travel on that particular highway... tapi Alhamdulillah, kawan aku suruh ikot jalan lama balik (bypass simpang 4 tu smua)... then kebetolan kami berenti makan dinner awai... kalau tak....

Kalo ikot aku n hubby, mmg nak ikot highway tu jer balik bcoz we tak tau jln lama n suka speeding.

Juju said...

Alhamdulillah linda, lagipun dah tersurat semua tu berlaku..cuma mmg sangat² tragis lah kemalangan tu =(