Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, October 12, 2010

TQ Geng - Surprise Belated Birthday Party

Salam,


TQ banyak² pada Amy, Sheryn, Kikin & Nizam sebab dah arrange belated birthday party utk aku tadi..Aku memang tak jangka plan diorang ni sbb once si Sheryn ajak gi Pavi aku on je..maklumlah bak kata Amy, Pavi di hati..seriously aku mmg suke je jalan² ke pavilion tu even tak beli apa benda pun..heheheh~ release tension la kunun

Aku tadi dah bujek nak makan kat food court ke apa..skali si sharina kata jom makan pizza..aku selamba badak je sound 'situ lembap lah'

Memang, servis pizza pavilion tu macam siput hokeh! lembap nak mampusss..serik!! tapi dah sheryn memaksa dengan kata² 'aku dah tepon tadi', aku dengan paksa rela..ikut jela sambil otak duk ligat fikir apa jadah la aku nak makan kat pizza tu..hehehe

Rupa-rupanyaaaaaaaa..TQ geng..love u to the max!!



 

 






Next time kita gi makan lagiii ye =) next turn birthday sape eh? hehehe

p/s : aku lupa nak lap lense camera hp aku tu..sudahnya gambar pudaar..gomen neh!

6 comments:

kaklia said...

baik2 kawan ko kan jue...untung ko dpt kwn mcm tuh. ingat dorang kat besday ko. neway happy besday ye....:)

Juju said...

Alhamdulillah k.lia, saya dapat kawan² hok best best belaka ;)

baincardin said...

makan lagi!!!~ ^_^

Juju said...

bain, aku rasakan, blog ku ni kena tukar jadik blog makan² kut :D hehehe

kaklia said...

nok....akak dah sampai rumah pak habib kat janda baik tuh....heee

Juju said...

ooo..dah ke kak? cun tak umahnya?