Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, October 22, 2010

Promosi Kraf Tekstil @ Kompleks Kraf

Salam,

* Entri Bergambar - Harap maklum
(tapi bukan ke entry aku semua mesti ada gambar ke?? huhuhu)

Kompleks Kraf ni mmg dekat dengan ofis kitaorang..building belakang ofis je pun..So Sheryn berminat nak gi, kitaorang ikut sekaki  lah kan..aku ni harus ada cum photographer diorang..

Kain cantek² tau! Harga pun bole tahan jugak la mahal..rata² RM400 ke atas..tapi mmg cantek sgt lah..hand design..so very unique design lah..klu banyak duit mmg aku rembat je..

Sherina rembat sepasang, kaler biru..tapi aku takde lah amik gambar pun..

Kalau korang datang ke Promosi Tekstil ni, jangan lupa berjalan² dan singgah lah di kedai² yang ada di sekitar tu..Bukan je korang boleh bergambar mcm apa yg kitaorg buat, malah kat situ ada jual macam..ada gift shop yg sgt exclusive..Company yg ada nak carik gift utk  bagi pada corporat visitor ke mmg sesuai sangat lah..

Ni lah website kedai tu SERAMA..Ni bukan entry berbayar ni, ni aku saje promote sebab owner kedai tu sporting bagi kitaorang lepak² amik gambar kat kedai ni..so ni sort of my appreciation dan terima kasih lah kat dia ;)

Penat dah bebel, jom layan gambar jelah..

SILA KLIK UTK PEMBESARAN GAMBAR




{Jenis² Sulaman}









7 comments:

Unknown said...

salam jue. seronoknya... kalau dekat sure kakchik pun nak pergi jugak. paling suka aktiviti peragaan fesyen tu. untung la pejabat jue dekat ya.

Juju said...

best tgk kain2 tu k.chik..cantek2 belaka, tp tu lah, mahal bebenor, bukan range saya..huhuhu

Unknown said...

brg tuk lelaki ada jual ke?

Juju said...

Edy..

barang apa? yg mcm mana ko nak? basically situ jual mcm2 yg kat pasar seni tu..huhuhu~

Anonymous said...

terbeli apa2 barang tak dari kraf xbition tu?

Unknown said...

Sebut pasai corporate gift, aku nak kn cari few pieces la. Apa benda craft yg depa juai Jue? Ada scarf yang murah?

Juju said...

@Manis - i mmg takde terbeli pung :D terambil gambar je..hehehe

@Linda - aku tak pasti la linda, cuba ko klik website yg aku bg kat atas nun