Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, October 04, 2010

Open House Syira 2010

Salam,

Semalam kitaorang ada jemputan open house kat umah Syira..Syira ni kawan masa aku blaja kat UiTM dulu..So masa kat umah si Syira ni, dapat lah aku jumpa dengan Iena & Sue..Si Iena tu ada dekat 5 tahun kut tak jumpa..kejap je masa berlalu kan..tapi ingatan mmg tak penah hilang lah..

Semalam tak bual lama sangat, lagipun aku sampai agak lambat..bual2 sket, snap2 gambar sket pastu gerak balik..sebab si Sue nak gi Seremban..tengok bola! huhuhu~

 {Wif Sue & Iena}
{Anak Sue - Danial aka Debab}
Aktif budak ni..bagus!
{Iena & Sue}
{Wif Anak Syira - Darwisya}
Budak ni nak je ngan aku, asyik hulur tangan suh dukung
tapi tak mo senyum langsung!

{Hazim & Sue (hubs n wifey), me & Iena}

{Asyik gelak je kitaorg..luas gile umah syira nih}

{Sapi...STOP! }


Post a Comment