Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, October 19, 2010

Nak Itu, Nak Itu Jugak!!

Salam,

Untuk kekawan yg ada baca status aku kat FB mesti tau aku ada craving something..Memanjang craving kan, mengalahkan orang mengidam..haishh..

Akhirnya semalam pi carik jugak sampai dapat, Alhamdulillah jumpa =) so acik sangat³ suke..

Tadaaa~ ni lah yg aku nak sesangat tu..huhuhu

 {Petai}
Dah rendam dalam air panas nih

{Sambal Udang Petai}

5 comments:

Unknown said...

sedapnyer sambal petai hehe

Juju said...

heheh..jemput jemput

Pemancing Tegar said...

Nasib baik aku sempat rasa...hehe kalau x mesti kempunan...

Juju said...

shhyyy..diam pemancingtegar..satgi org hat tak dpt rasa jeles :D hahaha, skali depa jawap 'ada aku kesah' hiks

Unknown said...

mmmm... dap weih... stok petai aku masih ada, dah abis idea nak masak apa wiv it