Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, October 25, 2010

My Heart Shaped Waffles

Salam,

Hari Sabtu hari tu agak rajin terlebih (patutlah hari Ahad malas gileerr!), lepas Subuh igt nak layan tido, tapi mata ni tak nak tido lak, jadiknya bancuh la tepung gedebak gedebuk untuk buat waffle..

Sejak beli waffle maker beberapa bulan yg lalu, ni baru kali ke-2 aku guna..huhuhu~

Tapi waffle maker cap TAKADA ni acuan dia tak berapa dalam, so hasilnya tak berapa sedap mcm kat kedai..yg kat kedai tu depa pakai acuan besi, mahal woo benda alah tu, klu nk bukak booth waffle berbaloi lah beli, tp klu korang ni cam aku ni, setahun ntah2 buat 4 kali je, baik la tak payah membazir..kan?


{Waffles mengembang}
sbb acuan tak dalam sgt




{Kena balik² kan waffle tu supaya masak sekata}


{My Heart Shaped Waffles}


{Strawberry Jam + Peanut Butter}


Post a Comment