Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Sunday, October 10, 2010

Lunch Time @ KLCC

Salam..

Hajatnya nak publish entry ni hari jumaat baru ni, tapi kalut sket, tak dan..so hari ni baru dpt publish..

Asal hari Jumaat jer, lunch time mesti lama punya sebab orang lelaki nak gi solat Jumaat..dan kami orang perempuan amik kesempatan untuk rehat laaaaamaa =)

Biasanya kitaorang rehat dekat² je macam pegi pavilion ke, makan kat gerai berdekatan atau pun time malas+fulus yilek..lepak ofis saja layan tido atau internet..

Tapi jumaat lepas diorang nak gi KLCC..aku cam biasa..watak tempelan..ikut ajerrrr =) maklumlah parasit, menumpat transport orang!

{Amy & Kikin dah dtg turut aku kat meja,
dan aku tgh godek2 carik loose powder}


{Dah sampai KLCC, tgh tunggu lif kat parking}


{Arca yg menarik!}


{Makan time!!}

{Carbonara Meat Ball - Aku}

{Waffle - Aku & Kikin share}

{Lasagna - Kikin}










Tapi ada tragedi masa lunch hari tu, AMy hilang rantai kaki dia, ntah tercicir kat mana..Dah puas kitaorang pusing carik balik tapi tak jumpa..emas weh, mahal lak tu..masyuuuk la orang yg jumpa tu klu dia gadai..

sian amy =(

3 comments:

black_mel said...

waffle tu paling menarik....

Juju said...

black..mmg waffle tu sedap gile dan sgt murah! aku duk teringat2 je lagi nih..huhuhu~

Ken Wooi said...

the patung looks weird.. lol