Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, September 24, 2010

Rumah Terbuka YBhg. Tan Sri Ketua Eksekutif

Salam,

Semalam ada jamuan raya..so makan free lah =) aku mmg suke makan² ni, tambah pulak free..sape lah yg tak suke dak..

This year, rumah terbuka Tan Sri buat di The Royale Chulan Hotel, biasanya diorang kata kalau tahun sblm² ni, Tan Sri buat kat rumah..kalau kat rumah, mungkin la aku tak merasa (sbb susah nak pegi), tp sbb buat kat hotel, jalan kaki lintas pagar belakang, teruih la sampai hotel tu..Hotel tu mmg kepunyaan anak syarikat co. aku skrg..

Alhamdulillah kenyang makan free..

{Dalam lif}

{Yeah dah sampai Mahsuri Courtyard}

{Syira xde, klu tak sure dah gambar bertiga}

{Budak hyper seronok dpt makanan}

{K. lily sempat memberi pose dari meja sebelah}

{Patutnya ada org perform, tp aku tak snap masa depa nyanyi..huhuhu}

{Tadaaa..ni lah makanan² yg aku jamah ptg semalam}
{Nasi Beriyani}
Lauk aku buh je semua serba sikit
Kari ikan, daging masak kunyit, ayam masak tomato & dalca apa ntah




{Manisan}
Puding roti, Kuih lapis & Kuih Karas (makanan tradisional orang kedah!)

{Dan buah²an tempatan}
sila abai budak hyper di belakang tu!


{Muka kikin yg seposen (sbb bergaduh ngan dot dot dot) & Amy}

{Aku & K.midah yg enjoy makan!}

{Us - geng budak tak berapa baru}
Tgk kikin senyum mcm nak tak nak jer!!

6 comments:

.::WaNiE::. said...

tengah fikir berapa byk open house dah pegi tahun ni

oh

baru satu

hahahaha

seronoknye g open house kat hotel. huhu cam buka puasa pulak

Juju said...

a'ah wanie, mmg macam bukak puasa, tp bukak puasa hari tu seleksi makanan lagi perghhhhh!!!!

tapi yg ini pun dah cukup mengenyangkan ;)

bain said...

kambing bbq sampai lambat dlm kul 5 lebih. aku ngan azdy tunggu, dpt gak merasa. ^_^

Juju said...

patut si jerry ada citer ada kambing, takpe lah bain, kambing tu utk guest selepas tu..ko menunggu takpe..ko tu menantu tan sri, kitaorg ni menyemak je..huhuhu~

Unknown said...

wah..bestnye open house kat hotel

~N.u.r.a.s.y.i.k.i.n~ said...

hahaha...ku gagahi diri ini tuk senyum gak demi mu juju..kuang kuang kuang..^^