Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, September 28, 2010

Birthday Treats

Salam,

Semalam penat seharian berjalan..padahal tak ke mana² sangat pun..berlegar dalam mall tu je pun..huhuhu~

Dah sampai sana, beli tiket wayang then teruslah pegi breakfast..heavy breakfast tu..huhuhu~ sedap..

{Food Junction}


{Tengok Magika}
- Tak menyesal lah kalau korang tengok!
- Tiket wayang murah lak tu!
- OST semua best²!
- Mawi ensem..huhuhu~


{Solat Zohor}

{Tengok Senario Asam Garam}
- Sangat menyesal tengok, dah la aku yg suh H tgk citer ni!
- Tiket wayang MAHAL lak tu!
- Kitaorang keluar awal, rasanya baru start suku..


{Madam Kwan..Makan lagi..huhuhu}



{Solat Asar}


{My Very First Ever Makeover}







Penipu!!! Gile Photoshop..huhuhuh


{Makan Lagi Lagi}
Penutup dah ;)


Alhamdulillah syukur di atas segala nikmat yang diberikanNya..Amiin

9 comments:

Unknown said...

Jue, bestnyer gi make over! Ko pueh ati tak Lancome buat? Ko beli dah blom barang2 yg aritu planning?
Aku pernah gi buat Estee punya... but aku rasa makin buruk ada la... sedih giler. Laki aku kata gambar print aku tu tak nampak mcm aku pon...

Anonymous said...

aiseyman.. nak jugak gi make-over.. kena tunggu lagik 5 bulan lagik ahh... sambut plus 1! hihi. looking good there babe! me like!

Me said...

Waahhh, bestnya makeover Jue!!
Ramai puji Magika best.. nk kena p tgk gk nih... Errr, statement "Mawi ensem" tuh, btoi ka??! ;P

Juju said...

Lin - linda, aku beli hat lancome, tapi tak semua lah, foundation n makeup base je..tu yg dpt free photoshoot tu..so far pakai best la jugak..kena tgk dulu lah, buat masa ni takde lah jerawat naik, serasi kut, sbb certain product klu aku pakai je dan dan jerawat lain naik


Manis - sambut plus 1? alah manis, u tak yah make over pun dah cun, i ni tak penah make up tebal2 gini

Haryani - yani, magika tu mmg best..tak rugi tgk..errrk mawi ensem la jugak..huhuhuhu

Unknown said...

Wahh.. tak sabaq tgk hang make up cun mlecun peh nih!! AMik la gambaq kami nak tgk...

Juju said...

cun hape nye..aku beli make up base n foundation je..mana cukup set..huhuhu~ aku beli utk daily use je..nak pakai gi ofis je..

aku minat smokey eyes..huhuhuh..

Unknown said...

Ceck Email hang.... ada email aku forward frm Estee Lauder... depa buat small group class for blajaq make up dr expert. Bayaq duit bulih redeem barang2 depa... Ikot ati mmg aku nak pi sgt.... but fulus dah abishhh.....

princessGarnet said...

jue, teringin gak aku nak bermake over itu hari, nampaknya dah miss le nih.. btw, u look really nice ah!

Juju said...

@ Linda - a'ah, aku dah cek, tp tak tubik gambar lah..nnt aku cek semula

@ PrincessGarnet - Has, gi lah..aku ni pun 1st time in my life..huhuhu~