Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, August 02, 2010

Teringin Nak Ada Domain & Hosting Sendiri Tapiiii

Salam,

Aku ni mmg dah laaaaaaaama teringin nak ada domain & hosting sendiri..tapiii berbaloi ke aku bayar setiap tahun..padahal visitor blog aku bukan ramai pun..nak kata aku buat bisnes pun tak..

abis tu apa motif aku nak beli domain ngan hosting sendiri?? dah banyak sgt duit ke sampai tak tau nak labur kat mana :( huwaaaa~

Ni gara2 aku dpt email dari Internet-Webhosting ni lah..teruih hidup aku jadik tak keruan tawww..huhuhuhu

Email ni sempena  National ICT Month & Merdeka 2010 Promotions 

RM100 je domain+hosting
(camne la aku tak meroyan)



Post a Comment