Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, August 03, 2010

Tart Gulung, Biskut Potong & Buah Langsat

Salam,

Sian kawan aku si Has ni, puas berpusing mencarik ofis aku, dah la nak bagi sampel free, tensen berpusing lagi satu hal, minyak kete lagi dah rugi..Sorry lah has ye, aku ni tak reti bagi direction kut..huhuhu~

Alhamdulillah selamat jugak aku jumpa dengan dia..alahai kiut miutnya si aqilah tu..geram sgt aku menengok..tapi cam biasa, aqilah mmg tak senyum langsung =) aku cuit-cuit tapi dia buat dek je..hehehe

So ni lah sampel biskut yg has bagi

aku makan 2 biji, member2 ofis aku pun rasa
so selesai dah row atas tu..huhuhu



Oh ye, aku pun ada dapat seplastik buah langsat..macam tau tau je aku tak cukup makan buah langsat pagi tadi :D



TQ Has, nnt aku roger2 ko utk order bape bekas tart yer

7 comments:

saya_arief said...

sedap3...
:D

Juju said...

betul, sedap sedap sedap :D

budakbijak said...

haha jue, aku yang main redah je, aku pon overconfident tak tanya ko sangat. takle susah sgt sebenanya kalu tau exactly building ko ni yang mana satu.

rezeki ko jue langsat tu =)

Anonymous said...

wah dah raya jugak awak! hahahaha...
slamat lah tart gulung kita masih ada:)

Juju said...

@budak bijak

aku ni dtg keje ngan hairul, jadiknya tu yg tak reti nak bg direction, duk sebelah la kata, klu aku yg drive pandai kut nak bg direction..rela ke ko nak mengantar kuih tart ni has oi klu aku ada order..kang mcm tak baloi lak minyak kete ko..huhuhu


@ manis - yg ni sampel je manis, nnt i nak order, yg tu simpan tunggu raya lah..hehehe

budakbijak said...

kalu tak anta aku pos aje, sama kut duit minyak haha

Juju said...

ish tak baloi tak baloi..kut ko ada nak shopping kat pavilion ke, leh la skali anta tart aku..