Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, August 30, 2010

Menu Berbuka Semalam - Edisi Campak²

Salam,

Memandangkan weekdays tiap kali berbuka aku mesti gi beli kat PARAM (hampir setiap hari lah), kekonon bila weekend tu, nak la masak jugak kan..kena la jugak 'jampi' tru makanan =) hehehe

Barang basah semua dah habis kat umah, so gi lah Carrefour Kepong, tapi malangnya semalam semua barang basah tak fresh langsung..jadiknya masak je la apa yg ada kat umah.

Walaupun nampak cam tak de la sedap mana menu yg aku masak tu, tp abis jugak lah kitaorg bertiga menketadarah :D sbb lapar kut noo

{Sayur Kacang Goreng}

{Sambal cili + tomato}

{Ayam rempah (belen yg perap hari tu)}

{Ikan Rebus Goreng}

{Sup Ayam}
Kantoi, terlebih minyak..huhuhu~ ni je yg spoil!

{Alhamdulillah, habis jugak lauk pauk}

Post a Comment