Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, July 23, 2010

TQ Syera..Hatiku Sangat Girang

Salam,

Sangat happy gile, tiba2 syera bagi aku ni (rasa nak lompat pastu guling-guling seronok)

Mmg dia tau aku suke tgk org pakai cincin besar2 ni..pastu hari tu ms dating dengan H mmg nak beli dah tapi saiz pulak takde..tau je la, saiz tangan comey sgt..

Tak sangka lak lunchie tadi syera shopping2 dan membeli jugak utk aku..sgt suprise..TQ TQ (aku yg terfikir nak belikan dia something tp tak sangka lak aku yg dpt prezie dulu dari dia..haih jue jue)


sila abai jari jemari ku yg gemok gedempol itu
cantek kan cincin tu
TQVM syera


4 comments:

awan said...

cantik!! untung nyer dapat present ^_^

Juju said...

tu lah namir..sgt seronok okeh..huhuhu

saya_arief said...

pergh...
besar nye cincin tu..
tp cantikk..

Cik Oney said...

ee..cantik....bes2 lau simpan koleksi ney..