Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Saturday, July 31, 2010

Rasa

Salam,

Aku dah rembat majalah masakan ni..chewaahhh..kekonon rajin la tu nak buat..apa pun ni azam..mana la tau mmg rajin ke kan ;) laki aku lah ni hasut kata resepi dalam tu best2 dan mudah..H ni tak tau ke mmg kalau org buat buku resepi, takde maknanya diorang nak tulis sedetails mungkin..sabar je la


Tapi aku tetap gak rembat, malam tadi masa belek2, kecur jugak lah liur bila tang muka surat bubur ayam & kerabu..duuuuhhh sgt3 suke dua makanan ini



Post a Comment