Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, June 22, 2010

Selamat Pengantin Baru Amy & Amin

Salam,

Sabtu lepas wedding amy (tapi belah lelaki) dekat Felda Trolak..Aku mmg tak pernah sampai ke situ, ni kira first time lah..mak ngaiii, bole tahan jauh eh..Nasib aku duk sebelah, klu aku yg tukang drive, dah lama aku patah semangat pastu terus patah balik je lagi sbbnya nak sampai ke rumah pengantin tu kena lalu jalan yg kiri kanan kelapa sawit..

Guess what, bukan aku sorang je ala2 nak patah semangat..Si Kikin siap tepon aku tanya betul ke jalan ni? kelapa sawit kiri kanan? aku jawap betul..ko terus jeeeerrr lagi :D

Ni lah sikit gambar yg sempat snap..kamera aku si nono pinjam jadik ni pinjam kamera si ejal..Tak reti sgt aku nak operate kamera org ni..aku main snap je lah..asal ada dari takde lsg..kan kan kan

kikin, diah, suami amy, amy, aku, H







6 comments:

.::WaNiE::. said...

hi pengantin

hihihi

kaklia said...

sakan ko bergambar ye....lawa spek...hehehe...

kaklia said...

eh felda trolak ni lah yg ada resort air panas tu kan...

Juju said...

@ Wanie -> hai wanie, aku jawap bg pihak pengantin..hehehe

@ Kak lia -> panas k.lia, terpaksa lah sy jadik poyo pakai spek..air panas tu kat ner kak? ntah la..sy tau gi umah pengantin je

black_mel said...

trolak??perak??xpenah smpai jgk..huhuhu..

Juju said...

takpe mel, nnt klu ko dpt jemputan kawen belah sana, sila lah pergi ;)