Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, June 01, 2010

Selamat Bertunang Niza

Salam,

Jumaat lepas sepupu aku bertunang..huu mak ngaiii, boleh tahan jugak grand..khemah 5 bijik okeh..dah kira tahap kawen aku dulu tu..tp takpelah, family dia mmg berada pun..alah, lagipun mak dia nak abis kan ke sapa lagi kan klu tak ke anak2..dak gitu?


Majlis bermula lepas jumaat, tp buat bacaan yassin n tahlil dulu untuk arwah ayah dia (pakcik aku/abang ayah aku) gedebak gedebuk, pas asar gitu sampai lah rombongan lelaki..majlis risik dulu, siap pakai mic ko..aku time tu tengah bersantap..dengar gitu2 je sbb kitaorg (mak, adik2 + suami ku) duk semeja, kitaorg duk menyembang je kan..huhuhu~

Ni je lah sikit gambar yg snap ms majlis tu, gift aku lupa nak snap lah..

ni belah pompuan, baca yassin
aku snap gmbr selepas selesai baca yassin ye, harap maklum


Dari kiri atas : mila (cuzzy) wif paklang (ayah dia) + adik aku (si angah yg baju biru tu)
Dari kanan atas : mom wif aku
Dari kiri bawah : mom, angah & mak lang
Dari kiri tengah : adik yi wif mom
kanan sekali : angah




tak ke mcm kawen tu? amik gambar sesama..apakah?