Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday, May 13, 2010

Zainab Majid - Siapa Dia (Lagu Tetiba Hits di LTAT)

Tetiba lagu ni memuncak naik di LTAT :D hahaha, takleh blah aku nye statement..

Lagu ni asalnya popular di kalangan darters (ada ke word tu? geng geng main dart sbrnarnya yg aku nak kata tu)

So selepas mem bluetooth daripada si Azdy, aku pun jadikan msg tone kat hp aku..Budak2 dartes ni mmg la dah muak dgr lagu ni, tp aku tak dulik!! aku suke (buat ms ni lah)

Saje nak share sini jugak..Enjoy ♫♫




lagu nostalgia nihh
SIAPA DIA oleh ZAINAB MAJID
____________________________
siapa siapa itu
memandang pada aku
hatiku terharu
teringat kau selalu

siapa siapa itu
yang memandang pada aku
ah hati rasa terharu
bimbang rasa selalu
gelora dalam kalbu

renungan dari matamu
meresap di jiwa aku
pandai kau berlagak
sungguh kau bijak

rasa hatiku tergoda tertawan
bila melihat wajah rupawan

hatiku jiwaku kini tertawan
gembira hati rasa bila bahagia tiba
hidup bersatu kasih berpadu
kekal abadi sehidup semati

rasa hatiku tergoda tertawan
bila melihat wajah rupawan

5 comments:

TwinTraveller said...

aku nah dgr lagu nie....kt ringtone tepon sape ntah...

Juju said...

hehehe..layaaannn~ best :D

baincardin said...

lgu ni 1st time aku dgr memula dulu dr azdy.memula dgr klakar bunyi dia..

Juju said...

tu lah bain, 1st dgr mcm hape je..tp jadi enjoy lak sbb bebudak ni (ejal ngan hazri) asal dgr je mula la badan nak bergoyang..siap menari kat tempat aku ni hari tu :p

yanmaneee said...

nike air max 270
michael kors outlet online
jordan shoes
air max 2018
kd 12
cheap jordan shoes
coach outlet
nike air vapormax
kd 11
hermes belts