Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Sunday, May 23, 2010

Busybody..Am i?

Salam,

Mukadimmah nya..aku layan je semua style org menulis..selagi aku rasa selesa, aku mungkin akan terus baca entry blog org tu dari sehari ke sehari..

Sehinggalah kelmarin, aku terjumpa entry ni..biasalah kan, klu kita suke satu2 blog tu, harus lah entry yg lelama pun kita selak selak kan ;)
Since then aku jadik cam bzbody laks..hehehe teruja je nak tau ^_^ sahih korang tak faham apa jadah lah yg aku tulis tu kan..no worries, nnt aku bagi link..korang gi baca yer..

  1. Bermula dengan entry ini
  2. Aku teruja nak tau, aku jumpa entry ni pulak
  3. Kemudian aku selak-selak, jumpa yang ini..ooo baru aku tau kisah
  4. Aku Baca yang ini
  5. Aku Baca yang ini pulak
  6. Dan yang ini

korang kena baca semua link aku bg kat atas tu baru korang paham (even takde lah 100% faham sbb aku pun tak berapa faham jugak)..busybody kan aku ni..

Kesimpulannya aku cuma teruja nak tau perkembangan seterusnya..aci tak? :D

*Harapnya entry aku ni tak provoke mana2 pihak..kang tak pepasal plak cheq kena..jangaannnn..cheq tak berduit..huhuhu~

No comments: