Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, April 09, 2010

Streaming Radio Nasyid






Pengakuan ikhlas :

Dulu aku bukan lah penggemar lagu nasyid..teruk kan =( tapi sejak balik kursus hari tu, aku dah mula dengar lagu2 nasyid..

Sebenarnya lagu2 nasyid ni bila dengar sejuk je hati gitu kan ;)


Kut2 lah selera korang pun mcm aku kan, jom lah pakat dengar lagu nasyid dkt Nasyid.fm, Streaming lagu nasyid back-to-back tu..bessst!!!


Ada 2 cara korang leh dengar streaming ni,

  1. Pasang widget radio, sila ambil code dari web Muncet.net
  2. Dengar streaming dari Web Nasyid.FM



    5 comments:

    protozoa99 said...

    ish2..alhamdulillah..terbuka juga mata hati..hehe

    Juju said...

    huwaaaa~ makan dalam betoi lah ayat hang ali..gedebuk kena sebijik kat aku..huhuhu

    baincardin said...

    sama la ngan aku ni Jue. sejak pulang dr janda baik tu, aku pon ada minat ngan lagu nasyid. ^_^

    baincardin said...

    si Ali tu dah mmg peminat nasyid tegarrr!!! agagagagaga.....^_^'

    Juju said...

    best kan nasyid tu..huhuhu~ dh lmbt baru tersedar..ali tu mmg, tegar tu :D