Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Sunday, April 18, 2010

Menge'test' Watermark

Apa punya tajuk entry ntah..

Malam tadi blogwalk, ada terjumpa satu blog yg jual watermark..sangat2 murah okeh..jadik utk korang yg malas buang masa mengadap photoshop tu, apa kata korang jengah blog ni ==> http://eybizzonline.blogspot.com/

Watermark yg dia buat cantik, kemas, simple, sweet dan semualah :D Harga berbaloi-baloi korang..RM5 je satu!!

Tapi dalam kes aku ni, aku takde lah beli dari blog dia pun, sbb aku rasa aku boleh godek2 brush kat photoshop tu, dan belasah ikut citarasa aku sendiri ^_^

Ni lah hasil watermak aku ;) sendiri buat, sendiri je lah suke..hehehe~



aku & amy masa kursus dia Janda Baik
+
watermark yg baru dibuat tu ^_^

10 comments:

Eya Eybizz said...

Salam JU..
mekaseh ye..sudi nk promote..hehe..
yg ju wat pon cntk..leh jd pnjual watermark jugak..ekekeke

izinkan sy kopi pes link entry ju ni ye..nk letak kt blog sy

Juju said...

hye bizonline, TQ sudi singgah sini..mmg layak pun dipromote sbb watermark yg awak buat semua cantek2..teruja sgt tgk..ikut hati nak bli tau :D tp try dulu buat sendiri tadi, agaknya klu tak menjadi, harus beli dari awak jugak kut :D

sila lah tempek link, no prob ;)

TQ again sbb singgah

Eya Eybizz said...

mekaceh..
sng2 beli la..larikkkkk

Juju said...

lor, jgn lah larik dulu, kang tak sempat beli :D heheh

insyaallah, nnt senang2 sy tempah naa..

keep up the good work..bagus, sy kagum sbb rajin + byk idea nak buat benda alah watermark tu

baincardin said...

waah...ala² bunga² cinta gitew...huhuu...^_^'

Juju said...

hahaah, tu lah pasal, bunga2 cinta gitu :D tapi tak best lah, nnt ada masa aku nak buat lain lah

.::WaNiE::. said...

dah tengok2 gak

memang watermark dia cantik2

Juju said...

cun kan wanie? murah lak tu..RM5 je..aku pun cam ala2 nak beli je..hahahaha~

Anonymous said...

buatkan kita bleh tak? hihi..

Juju said...

u lagi kreatif manis, jeles i tgk u buat segala jenis kad tu :D tp klu u nak watermark, nnt i try godek2, tapi kalau tak cantek tu harap maaf lah yer :D