Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday, April 05, 2010

Kunci Kebahagiaan

Ini antara intipati yg aku dapat masa aku berkursus hari tu..Kursus yang memberi impak positif, mudah2an perubahan ke arah kebaikan itu akan berkekalan..Amin..

So sharing is caring, bak kata Nizam dkt shoutbox aku, sama2 igt mengingatkan..takde lah blog aku ni tentang happy2 je, pastu ttg tensen2 je, perlu jugak diisi dengan ilmiah supaya rohani kita pun mendapat santapan sewajarnya :D (chewaaah, bole tahan tak ayat aku? hehehe)


KUNCI KEBAHAGIAN

  1. INGAT tentang
    • Kebaikan Orang
    • Kejahatan Kita
  2. LUPAKAN tentang
    • Kebaikan Kita
    • Kejahatan Orang

Renung-renungkan dan selamat beramal ~

7 comments:

kaklia said...

seronok ke duduk kat seri pengantin tu nok....mesti best kan. best tak kat janda baik? rasa mcm dah lama akak tak pegi sana, terasa rindu nak pergi lagi...huhuhu...

Juju said...

best, kalau santai2 mmg best lah..sunyi sepi..tapi sungai kat seri pengantin tu mana bole mandi kan kak? ayaq sekerat lutut jer..huhuhu

bulatkocik said...

betui 2..buat baik jgn mintak balasan..cam 2 ker..;)

Anonymous said...

thanks for sharing:))

Juju said...

@ MR Rulez - lebih kurang gitu lah, kiranya kalau pasang niat nak buat baik tu, buat kerana Allah, sbb dikhuatiri kalau kita asyik igt kebaikan kita, nnt kita jadi riak pulak..kalau kita igt keburukan/kejahatan org, kita jadi pendendam pulak

@ Manis - sama2 dear ;)

baincardin said...

Jom selamatkan harimau!~ ^_^

Juju said...

harimau kat mana weh?