Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, March 19, 2010

Tutorial - Tukar Background Twitter

 ** Pada yang dah tau tu abaikan je lah tutorial ni, aku buat sbb aku baru tau :D nampak sangat tak cakna pada menu dalam twitter tu, dan tak mustahil ada je org lagi yg mcm aku ni, so saje la nak share sini.

Untuk dapatkan Royalty-Free-Backgrounds, klik SINI

  1. Mula-mula masuk akaun twitter
  2. Klik menu Setting & menu Design




  3. Klik Change backround image, klik browse & jangan lupa save pulak

  4. Ni lah hasilnya :D i loike

cun kan..aku sukeee :D

4 comments:

Ken Wooi said...

sweet =)

Juju said...

TQ kenwooi ;)

Unknown said...

xpernah ada twitter..best ke??huhu..jahilkan...

Juju said...

hi edy, alah..mana ada jahil pun klu takde twitter..not necessary..saje je aku ni ngikut2 peredaran zmn :D nk kata best sgt tu takde lah, tp sbb aku integrate twitter dgn FB, so aku sll update status tru twitter je lah..boleh la tahan best dia..huhuhu