Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, March 30, 2010

Sijil Pertama Saya :D ngeeee~

Alhamdulillah esok genap lah 3 bln aku keje kat sini..dan hari ni aku dpt sijil pertama aku.

Sijil Mengambil Bahagian Cipta Logo 5s :D hehehe, tak menang pun..


seperti biasa, adik aku sorang ni suke benar mencapub
(mencari publisiti) kat sini :D

Belakang tu meja aku, gile mess, apa nak buat..tgh "bz" keje lah kata :p hehehe~

6 comments:

.::WaNiE::. said...

kerja sepah2 (macam saya) menunjukkan anda banyak kerja (macam saya) mesti bz gile (cam saya) dan kejap buat kerja kejap tidak (macam saya)

hahahahahahahhahaha

ok gurauuu

Juju said...

org yg sll buat keje 'mcm saya' tu je faham :D hahahahaha~

tp mmg betul pun wanie ;)

Anonymous said...

wooohooo congrats babe!!! 3 bulan, wah lama tu! haha..

Juju said...

TQ beb :p newbie yg masuk bertanding..janji dpt enterframe sijil jadik le..hahahaha..klu menang, sahih aku dah tayang logo aku kan, tu pasal allah tak bagi menang sbb niat riak tu dah ada..huhuhu~

baincardin said...

"mencapub"! pandai ko create new bahasa, mengalahkan DBP! ^_^

*blakang tu brselerak, 5S nak kene follow ah-kak oiiii!!!! ^_^'

Juju said...

alah bain, meje aku berselerak tu sbb aku tgh buat keje..time nak blk aku kemas lah..klu bersih manjang, nnt en leman igt aku tak de keje laks :D