Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Sunday, March 14, 2010

LTAT Gotong Royong Perdana 5s

Company aku dah achieve ISO 20k, skrg ni nk mengejar pensijilan (ke persijilan ek, mn2 je lah) 5s pulak..tau je lah spec 5s tu lagu mana..agak merenyahkan lah jugak..tp ikutkan saje lah..

Semalam berlangsung lah gotong royong perdana, bermula dengan makan pagi, gotong royong, makan tengahari & bersurai..kat sini, bab makan mmg kelass!! lagi gemok la aku jawapnya (dasar pemberi alasan..huhuhu)

Berkumpul di tgkt 13 utk sarapan pagi
tp aku tak mkn sbb dah breakfast dgn H

Sambil diorang makan2, aku pun berfoto gedix lah

aku gi ziarah tmpt diorang smbl snap apa yg ptt :D


belah diorang byk main dgn kertas, tu pasal semua duk shread jer..huhuh

kul 12.30 pm semua berkumpul semula kat tgkt 13 utk lunchie time
dan kitaorg dpt no. 1 kehadiran plg tinggi..cayalah IT Dept


Hadiah tak seberapa pun, tp yg penting nama tu, IT menang kehadiran weh..pergh..gile komitment :D all wearing RED except En. Sulaiman sbb aku tak terjumpa dia utk bgtau kn pakai baju merah..huhuhuh..sori en. leman

No comments: