Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday, March 18, 2010

Hot FM Hot Chat - Apa Permainan Anda Masa Dulu-Dulu & Kenangannya

Aku terdengar pasal tajuk ni dlm kereta pagi tadi, teringat kenangan sendiri pulak :D

Aku punya kisah, masa darjah 2-3 gitu, duk gile main getah (zero point tu), kat umah main dengan kawan, kat skolah pun main ngan kawan2, sanggup tu pi skolah awai time tu skolah sesi petang semata-mata nak spend time main getah..

Satu hari tu nak dijadikan cerita, masa aku nak lompat paras 1 jengkal atas kepala (well, dulu-dulu sape dpt lompat lagi tinggi lagi lah menyerlah kehebatannya gitu kan) aku dah lepas lompat..ntah macam mana tertomoih (tersungkur) ke lantai..main kat kantin time tu..hambek kau, patah gigi depan aku ni..nasib patah sket je..tapi sampai ke tua ni lah sumbing gigi depan aku..huhuhu~

korang lak? apa pengalaman? mesti ada jugak kan?

2 comments:

baincardin said...

chop! adakah aku yg 1st? ^_^'

*mai datang tgk entri Gotong-royong in HDR! Agagaga...^_^'

Juju said...

alah bain, blog aku tak glamer cam blog ko..tak yah chop, ko mmg first :D

wokeh wokeh..aku gi sana skrg jugak!!