Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, March 05, 2010

6 produk kosmetik disahkan mengandungi racun

Produk tersebut adalah

  1. Temulawak Whitening Pearl Cream Papaya, 
  2. Ratna Sari Whitening Night Cream, 
  3. Atika Beauty Renewal Night Cream, 
  4. Chantique Whitening Night Cream
  5. NV Toner Treatment No. 1 
  6. NV Toner Treatment No. 2

GILE ARGHHHH!!!! AKU pakai yg no. 6


Sumber : http://www.utusan.com.my (Jumaat - 5/3/2010 - Berita Dalam Negeri)

7 comments:

Unknown said...

Uitt..
bahyanya..
Yang lain2 ada tak selain yang ni..
Takot meh..

emaikram said...

ish..ini yg menambahkan lagi takut kita nak cuba produk2 yg ada kat pasaran sekarang ni.. jue, kena stop gunalah toner tu..

Juju said...

@ Maziah -- 6 produk tu je listed dlm paper hari ni

@ Ema -- tu lah pasal ema oi, nsb ju lately dah kurang pakai toner tu (mcm tau tau je kan) huhuhu~

Unknown said...

sbb tulah aku tak mo pakai local produk....huhu

Juju said...

apa kan daya posh, aku ni tahap local je..uhuk

princessGarnet said...

pakaila oil of olay =)

itula aku ni jadi skeptik sket huhu

Juju said...

aku kena try lah olay pasni, bukan apa has, muka aku ni seriously teruk sblm ni..jerawat sesaja..rupanya beracun, patut lah muka aku elok sket..huhuhu