Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, February 19, 2010

Jangan Mudah Terpedaya!

Korang sure pernah dpt risalah free ke, sms free ke utk yg slimming ni..aku ada la baca blog si  POSH dia gi menerai slimming untuk Bizzy Body..kalau korang nak tau cerita selanjut je..gi terjah blog dia..

Entry dia amat sesuai utk kita jadikan pengajaran atau at least cara2 utk mengelak dari pujuk rayu sales person dekat slimming center nun..

Akhir kata, takde maknanya free..dasar penipu je!!
* aku laks yg emo..huhuhu~

10 comments:

Unknown said...

thanks beb aku tak mo org lain kene cam aku...ko ni cam ada experience jer....citerla beb

mmg dlm dunia ni takde FREE2...tp kalu dah mention kene kasik free laaa...kalu tak aku report jer...hehe

Juju said...

aku ni belum lah ada pengalaman..tp aku tak suke diorang ni menipu camni..sbb even kita tak percaya, tapi dalam 10 org pasti 1 org akan percaya dan terkena benda2 gini..

tau je lah bila dah terkena pujuk rayu, time tu semua idea bernas nak escape pun tak terkeluar..hayooo :D

Mr.J said...

tapi kan tak semua tipu.. kekadang tipu sebab terdesak tu.

Salam ceria ,
www.pengeRindu.com

Juju said...

erm..ye lah..mmg tak la tak semua penipu, tp mostly mmg gitu..kekonon free, tp sure la ada pujuk rayu gitu..nasib si posh tu pandai nak menjawap..klu ikutkan cine tu, bukan dia nk bg pun treatment free tu

mknace unlimited said...

mana ada bender free sekarang ni
semuanya nak menarik orang jer semata-mata

Juju said...

tak takpa mknace..tp mcm yg aku kata lah, dlm nisbah 10, pasti ada 1 yg akan terkena..memula igt nak ngetest je pastu terus terjerat

baincardin said...

Jue, gambar dari Look Out Point Hulu Langat tu hasil dari camera biasa je, BUKAN DSLR. ^_^ Nak tau camera biasa apa Bain pakai? click sini:

http://www.baincardin.com/2009/03/pantulan-hdr_20.html

Juju said...

oo, i tot DSLR..tp effect tu ada edit2 ka camna? cun semacam je? cam biasa leh wat effect gitu ke? edit photoshop ke camne bro?

black_mel said...

ramainya penipu skrng ni...tmbh2 sms tu..

Juju said...

tau tak pa black_mel..org yg menipu ni bukan kira dosa pahala mengenakan org