Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday, January 25, 2010

Raja Lawak 4

Aku mmg follow Raja Lawak (RL) ni dari musim ke-2..musim 1st mmg aku lsg tak tgk sbb tak teringin lsg tak tgk..yg pasti aku penah tertekan channel skali je masa musim 1st dulu, waktu tu aku tgk si sahirah tu jadi pengacara..aku tak minat dia..terus aku tukar channel lain..rupanya hasil RL1 mcm zizan tu adalah satu hasil yang baik dari RL.

Berbalik pada RL 4 ni..aku mcm sedih gile babeng dgn contestantnya..tp aku tgk jugak RL 4 ni dengan harapan akan ada yg menyerlah..dlm byk2, abg kassim (idlan) je la yg nampak ada bakatnya..alex pulak 2 minggu terakhir ni agak menyerlah..ada improvement..

IDLAN dgn watak Abg. Kassim
credit source : http://override182.net/

Alex yang semakin menyerlah
credit source : http://media.mit.net.my

Malam tadi, group wili yg terkeluar..antara bottom 3 malam tadi (wili, caca, an2), baik lah dibuang je si antu..serius nyampah..tapi tu lah..buang je lah semua2 kecuali alex n idlan..final terus je lah boleh? hehehe

Harapnya takde lah yg emo dgn entry aku ni..aku menulis atas dasar pandangan diri aku sendiri je..korang suke, korang vote lah..aku tunggu final nnt baru aku vote..mcm last year aku vote SEPAH..hehehe

2 comments:

kaklia said...

akak lak nak bagi suggestion, kasi tutup terus je lah rancangan nih...very the poyos itu show....hahahahah...lariiiiiiiiiii........

Juju said...

ekekek..tutup teruih pun ok gak kak :D sy on jerr..huhuhu