Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, January 29, 2010

Performance Coaching - My Way Forward

Kursus kursus kursus =) setiap tahun kena setel minima 45 jam..Bagi org2 baru cam aku ni, sila prepare ur mental & physical okeh..

Kursus semalam menarik jugak..pasal coaching & coachee (ala2 mentor mentee gitu lah)..Aku plg suke tang part penilaian diri tu..ni result yg aku dpt
Saya Mahir & Saya Minat -- Data
Saya Tak Mahir & Saya Minat -- Idea
Saya Mahir & Saya Tak Minat -- Data
Saya Tak Mahir & Saya  Tak Minat -- Orang

Aku plg tak suke orang eh..ermmmm~ ye ke? korang yg kenal aku mesti kata mcm tak betul je kan sbb aku ni klu org dah kenal tu, aku ala2 tak reti reti nak berenti bercakap..huhuhu!

Dulu org sll salah tafsir..diorang kata klu tak kenal aku, aku ni sombong...mana ada wei =)

2 comments:

CITY® said...

memang betul pepatah mengatakan:

tak kenal maka tak cinta
jadi kena kenal dulu baru tahu macamana org itu ini

tapi, ada juga yg melalui pandang pertama aja dah leh agak dia tu sombong ke tidak, tapi hakikat? belum tahu lagi..

heeeeee
macam2 ragam sebenaynya kita ini

tq singgah dan dtg blog saya

Juju said...

betul lah tu..tak kenal maka tak cinta :D mari mengenal saya dulu, pasti anda akan suke..hehehe