Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Monday, January 25, 2010

Nono Terjebak

Akhirnya aku berjaya menghasut nono secara direct (tru YM chat) & indirect (entry dkt blog aku) hehehe~
so weekend bebaru ni, dia pun lepak la kat umah aku..hari sabtu aku pun teman la dia gi jalan2 cari kasut..

Hambik kau, bapak penat nak pusing (agaknya itu lah perasaan H waktu teman aku hari tu tanpa rasa jemu..i lap u lah sayanggg) sakit kaki okeh..tp tu lah, like kakak like adik.

Ni lah hasil nono selepas terjebak ke kancah sales kasut :D

PERINGATAN : Hati2 masa pilih kasut, sbb kitaorg ada try satu kasut tu, belek punya belek rupanya kulit babi..dah tak pasal2 kena samak..

RM 25
 
 

RM 20 (seksi klu pakai ngan baju kurung utk student)
 
 
 

Masa dalam kete otw balik, si nono pun cakap "yea yea dpt kasut", terus si H cakap.."sama je" (kiranya sama perangai cam aku ms dpt kasut hari tu lah..hiks)


4 comments:

black_mel said...

shopping kasut jer?baju,seluar,langsir,cadar?

Juju said...

hamboi3, sakan no klu nak shopping hat lelain tu..lelain tu tunggu kakak dia kaya raya dulu baru kakak dia bawak adik skali..hohoho

~N.u.r.a.s.y.i.k.i.n~ said...

nih yg aku jeles nih...ishk2

Juju said...

wakakak, qeen, apa kata ko drive to selayang..meh gi shopping kasut meh